BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Wednesday, September 15, 2010

PERTANYAAN MENGENAI HARGA JUALAN SAYA : BEDAK MUNTAH BELUT & AIR GAMAT

Salam rakan2 Blogger,

Bagaimana sambutan Hari raya rakan2 blogger semua.
Saya harap meriah dan menyeronokkan.
Tentu dapat duit raya dan juga keluarkan duit raya banyak kan...
Setahun sekali tak pe....
Saya bersyukur disini perniagaan produk bedak muntah belut ini dapat
membantu rakan2 sedikit sebanyak merawat masaalah2 kulit yang
dihadapi. Semuga sembuh berkekalan dari masaalah2 kulit tertera
di blog ini dengan amal pakai bedak muntah belut berserta air gamat ini.



Saya terima banyak permintaan dari rakan2 mengenai harga
jualan bedak muntah belut dan minta dipamerkan di blog ini.
Tapi saya minta maaf banyak2 kerana tidak dapat pamerkan
terus harga jualan bedak muntah belut di blog ini kerana sebab2
tertentu.

Apa yang saya boleh buat ialah bila saya terima saja
pertanyaan melalui sms atau melalui email saya ( ada tertera
cara hubungi saya di sebelah atas bahagian kiri blog ini ), saya akan
hantar informasi bedak muntah belut & air gamat serta harga jualannya.

Ini yang saya dapat lakukan supaya urusan jualan dapat dijalankan
secara one to one. Apa2 kemusykilan rakan2 blogger akan saya
jawab sebaik boleh mengenai khasiat bedak muntah belut serta air
gamat ini.
Saya tahu ada rakan2 blogger yang segan tanya lebih2 melalui
chat box tapi mereka lebih terbuka bila berurusan secara direct
dengan saya.
Sila hubungi saya jika berminat membeli bedak muntah belut &
air gamat...


0 komen: