BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Sunday, September 13, 2009


Salam semua...


Maaf kerana terlalu lama tidak mengisi blog ini. Bukan kerana kesibukan berpuasa, tetapi kerana terlalu leka dengan penemuan baru. Saya sibuk dengan facebook saya sehingga mengabaikan blog saya. Memang saya tidak pandai mengatur waktu.....

Di sini saya mengambil kesempatan meminta maaf zahir dan batin atas segala ketelanjuran saya sepanjang penulisan blog ini. Saya minta ampun kepada semua kenalan yang sering berkunjung ke sini. Mungkin saya ada menyinggung hati atau memperlekehkan kenyataan kenalan di sini tanpa saya sendiri menyedarinya. Ampunkan saya.....

Saya amat menghargai segala sokongan, teguran dan galakan yang diberi... Terima kasih semua. Dengan kata-kata ini bukanlah bermakna saya ingin menutup blog saya ini. Oh tidak!!... Entah mengapa tiba-tiba hati jadi sayu... down....

Oklah, jangan bersedih di bulan yang mulia ini. Selamat meneruskan puasa anda semua dan selamat membuat persiapan untuk meraikan hari kemenangan kita berpuasa selama sebulan. Raya tahun ni berapa hari nak sambut?....

1 komen:

Anonymous said...

Salam Aidilfitri buat Kak Alya sekeluarga..

rhea mohon maaf zahir batin..