BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

ALYACRAFTS - TEMPAHAN KRAF BENANGKAIT

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Tuesday, December 31, 2013

SAHABAT SEJATI SUKAR DICARI...

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

MUDAHNYA ISLAM...UCAP LAH SELALU "Astaghfirullahalazim"

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************
Sekali Kita Sebut "Astaghfirullahalazim", Allah SWT Akan Hilangkan 
Satu TITIK HITAM Dalam Hati Kita. 


Biar Semua Orang tahu bahawa Islam Itu Mudah Dan Indah.



Monday, December 30, 2013

KELEBIHAN SOLAT TAHAJJUD..

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

SEKSAAN UNTUK WANITA DI NERAKA

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka


***************************************************
Kepada para wanita...tingkatkan ketakwaan anda kepada Allah swt
untuk jauhi seksaan sebegini di neraka...

1. Orang perempuan yang digantung dengan rambutnya, kerana 
dia tidak mahu menutupi (melindungi) rambutnya daripada dilihat 
oleh lelaki lain. Iaitu tidak mahu menutup auratnya.



2. Orang perempuan yang digantung dengan lidahnya dan api neraka
yang sangat panas dituangkan ke dalam lehernya adalah kerana 
dia suka menyakiti hati suaminya dengan kata-katanya.

Rasulullah s.a.w. telah bersabda "seseorang wanita yang menyakiti 
suaminya dangan kata-katanya maka Allah SWT akan melebarkan 
lidahnya di hari kiamat nanti selebar 70 zira dan akan mengikat 
di belakang lehernya. Seseorang perempuan yang menyeksa 
suaminya dengan kata-katanya maka Allah SWT dan para malaikat melaknatinya."

Dari Usman r.a. berkata "seseorang perempuan yang mengatakan 
kepada suaminya dengan berkata "Aku belum pernah melihat 
kebaikanmu" maka Allah SWT akan menghapuskan amal kebaikannya 
selama 70 tahun, walaupun dia berpuasa pada siang hari dan 
mengerjakan solat pada malam hari.

3. Orang perempuan yang digantung dengan buah dadanya dan buah
zaqqum itu dituangkan masuk ke dalam lehernya adalah kerana dia 
menyusui anak orang lain tanpa mendapat izin suaminya.

Perihal buah zaqqum, baca sini ZAQQUM

4. Orang perempuan yang diikat dengan dua kakinya di dalam
kerongkongan api neraka itu adalah kerana dia keluar rumah tanpa 
izin suaminya terlebih dahulu dan tidak mandi hadas besar. Yakni 
mereka yang tidak mandi bagi membersihkan diri setelah kedatangan 
haid dan nifas.

5. Orang perempuan yang tergantung dan memakan badannya sendiri 
dan api neraka dinyala-nyalakan daripada pihak bawahnya adalah kerana 
ia berhias untuk dilihat oleh lelaki lain dan tiada memperhiasi bagi suaminya serta mereka yang suka membicarakan aib orang lain.

6. Orang perempuan yang memotong-motong badannya sendiri 
dengan gunting dari neraka adalah kerana dia memasyhurkan dirinya dikalangan orang ramai, dengan bermaksud supaya orang melihat 
akan perhiasannya. Dan setiap orang yang melihatnya akan tertarik kepadanya sebab perhiasan yang dia pakai.

7. Orang perempuan yang diikat kedua-dua kaki dan tangannya 
sehingga sampai kepada ubun-ubunnya dan dibelit dengan beberapa 
ular dan kala jenking dan ular serta kala jenking itu memakan akan
dagingnya dan meminum akan darahnya adalah kerana dia itu 
meringan-ringan solat dan tidak mahu juga mandi junub.

8. Orang perempuan yang tergantung kepalanya seperti kepala babi, 
dan badannya seperti kaldai adalah kerana dia suka mengadu domba 
( batu api ) dan sangat suka berdusta. 

9. Orang perempuan yang berbentuk seperti anjng adalah kerana dia 
itu ahli fitnah dan suka marah kepada suaminya.

Abdullah bin Umar berkata bahawa Rasulullah s.a.w. telah bersabda 
bahawa: "Kalaulah semua yang ada dibumi ini berupa emas dan perak, kemudian dibawa oleh seorang perempuan ke rumah suaminya, maka 
satu hari dengan bangganya dia berkata: 'Awak ini siapa, semua harta 
yang ada di sini adalah milik aku, engkau tidak mempunyai harta 
apa-apa pun' .Maka sesungguhnya Allah SWT akan menghapuskan 
semua amal baiknya walaupun amal itu banyak".

Ibnu Abbas r.a berkata bahawa Rasulullah s.a.w. telah bersabda: 
"Seseorang perempuan yang keluar dari rumahnya tanpa izin suaminya, sesungguhnya dia dikutuk oleh segala yang disinari matahari dan bulan sehingga dia kembali ke rumah suaminya"

Ibnu Abbas r.a berkata bahawa Rasulullah s.a.w. telah bersabda: 
"Apabila seseorang perempuan itu keluar dari rumahnya dengan memperhiaskan dirinya dan memakai wangi-wangian yang harum 
dan si suami pula membenarkannya, maka sesungguhnya Allah SWT 
akan membangunkan kepadanya setiap langkah isterinya itu satu 
rumah dalam neraka"

Thalhah bin Abdullah berkata bahawa dia mendengar Rasulullah SAW
bersabda: "Apabila seseorang perempuan itu sentiasa bermasam muka terhadap suaminya dan menyebabkan suaminya itu susah hati maka sesungguhnya Allah memurkainya sehingga dia tidak lagi boleh tertawa dihadapan suaminya atau pun menggembirakan suaminya itu".

10. Dan adapun perempuan yang seperti rupa anjing dan api masuk 
ia ke dalam mulutnya dan keluar ia daripada duburnya; maka bahawa sesungguhnya ia adalah sangat membangkit akan manusia (mengungkit-ungkit pemberian atau pertolongan) lagi banyak dengki mendengki

11. Dan adapun perempuan yang tergantung hal keadaannya buta 
dan tuli dan kelu yang di dalam kerongkongan api neraka; maka 
bahawa sesungguhnya ia mendatangkan daripada anak zina dan 
ditambatkan kepada batang leher suaminya. (perempuan yang 
menduakan suaminya hingga mendapat anak zina dan dinyatakan 
anak itu adalah hasil daripada suaminya). 

Sunday, December 29, 2013

10 JENIS SOLAT YANG TIDAK DITERIMA ALLAH SWT..

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka


***************************************************

Rasulullah saw bersabda : " Islam dibina di atas lima perkara ; 
bersaksi bahawa tidak ada sembahan yang berhak disembah 
dengan benar kecuali Allah dan Nabi Muhammad adalah utusan 
Allah , menegakkan solat .... " ( HR Bukhari dan Muslim ) .

Sebagai seorang Muslim tentu sudah faham bahawa solat 
merupakan tiang agama. Oleh kerana itu, ketika muadzin 
mengumandangkan azan, kaum muslimin akan bergerak 
mendatangi rumah-rumah Allâh Ta'ala, mengambil air wudhu, 
kemudian berbaris di belakang imam mereka. Kaum muslimin 
tenggelam dalam dialog dengan Allâh Ta'ala dan begitu khusyuk 
menikmati solat sehingga imam mengucapkan salam. Selepas 
selesai berjemaah, masing-masing kembali pada aktivitinya.

Imam Hasan al - Bashri rahimahullâh pernah berkata: " Wahai 
anak manusia. Solat adalah perkara yang dapat menghalangimu 
dari maksiat dan kemungkaran. Jika solat tidak menghalangimu dari kemaksiatan dan kemungkaran, maka hakikatnya engkau belum solat ".

Dalam kesempatan lain, Rasulullah saw juga bersabda: " Barang 
siapa yang memelihara solat, maka solat itu sebagai cahaya baginya, petunjuk dan jalan selamat dan barangsiapa yang tidak memelihara 
solat, maka sesungguhnya solat itu tidak menjadi cahaya dan tidak 
juga menjadi petunjuk dan jalan selamat baginya. " ( Tabyinul Mahaarim ).



Kemudian Rasulullah saw juga bersabda bahawa: " 10 orang 
solatnya tidak diterima oleh Allah swt, di antaranya :

1 . Orang lelaki yang solat sendirian tanpa membaca sesuatu.

2 . Orang lelaki yang mengerjakan solat tetapi tidak mengeluarkan 
zakat.

3 . Orang lelaki yang menjadi imam, padahal orang yang menjadi 
makmum membencinya.

4 . Orang lelaki yang melarikan diri.

5 . Orang lelaki yang minum arak tanpa mahu meninggalkannya 
( taubat ) .

6 . Orang perempuan yang suaminya marah kepadanya.

7 . Orang perempuan yang mengerjakan solat tanpa memakai 
tudung.

8 . Imam atau pemimpin yang sombong dan zalim menganiaya.

9 . Orang-orang yang suka makan riba ' .

10 . Orang yang solatnya tidak dapat menahannya dari melakukan 
perbuatan yang keji dan mungkar. "

Sabda Rasulullah saw yang bermaksud : " Barang siapa yang 
solatnya itu tidak dapat menahannya dari melakukan perbuatan keji 
dan mungkar, maka sesungguhnya solatnya itu hanya menambahkan kemurkaan Allah swt dan jauh dari Allah. " 

Hassan r . a berkata : 
" Kalau solat kamu itu tidak dapat menahan kamu dari melakukan 
perbuatan mungkar dan keji, maka sesungguhnya kamu dianggap 
orang yang tidak mengerjakan solat. Dan pada hari kiamat nanti 
solatmu itu akan dilemparkan semula ke arah mukamu seperti satu 
bungkusan kain tebal yang buruk ."

Saturday, December 28, 2013

2014...

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************
Dikongsikan....

Hidup ini tak seindah yg disangka. Tak semudah yg diduga. 
Peritnya kadang tak terjangka. Apa saja yg tiba Jangan pernah 
buruk sangka Sebab semua Allah punya rencana. Dia berhak 
tentukanNya. Kita hamba berdoa shj semampunya agar kita 
mampu hadapinya. Apa pun kita harus percaya ada hikmah 
disebaliknya. Perancangan Allah SWT jualah yg sebaik-baiknya

Friday, December 27, 2013

KASIH IBU....

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

There's nothing like Mother's love...

Sentiasa lah kita berdoa kepada kedua2 ibubapa kita samada 
mereka masih hidup atau pun sudah meninggal dunia.



Thursday, December 26, 2013

KELEBIHAN BERSELAWAT...

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************


Wednesday, December 25, 2013

BERISTIGHFAR LAH SELALU ...PASTI DIBANTU ALLAH SWT BILA KITA DI DALAM KESULITAN

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

DOA..

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************
antara doa yang boleh di amalkan ketika kesusahan
dan kesedihan...

Tuesday, December 24, 2013

DENGAN SIAPA SAYA WAJIB BERHIJAB DAN HARAM BERSALAM...

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************
untuk info...semuga bermanafaat...

SETIAP WAKTU SOLAT....BERDOA LAH UNTUK KEDUA2 IBUBAPA KITA

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka


***************************************************

Berdoa lah untuk kedua2 ibubapa kita pada setiap
waktu solat.....

Monday, December 23, 2013

BEDAK SEJUK BERAS TITIK...

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Guna ' corong titik ' dari kombinasi daun pokok manggis di dalam
dan daun pisang di luar lebih cepat titikkan bedak sejuk beras
daripada guna cuma corong di buat dari daun pisang saja.. 

Daun manggis ni lebih kuat ketahanannya dari daun pisang.

Daun pokok manggis














Kombinasi corong daun manggis dan daun pisang






























WANITA...BERJAGA2 LAH...

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************


Mudah2an kita semua insan2 terpilih.. menutup aurat itu wajib..

Saturday, December 21, 2013

ADAKAH INI BUNYI API NERAKA MENGGELEGAK ?

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************
Cuba tutup sebelah telinga. Apa yang anda dengar? 

Bunyi mcm menggelegak kan ? Tu maknanya anda baru saja
mendengar bunyi 1% api Neraka tengah menggelegak .
Bayangkan kalau 100% nanti.
Bila tutup dua2 telinga pula, lagi jelas bunyi nya...

Bunyi 1% ini sudah mengerunkan kita. Tidak boleh bayangkan 
betapa panasnya api neraka tu yang sebenarnya.

Bersabda Nabi s.a.w, maksudnya: "Bahawa neraka jahim itu 
menggelegak pada tiap-tiap hari sebelum tergelincir matahari 
pada tengah hari di puncak langit. maka janganlah kamu 
mengerjakan solat pada saat itu, selain hari Jumaat. Maka hari 
Jumaat itu adalah solat seluruhnya dan neraka jahanam tiada 
menggelegak padanya.



Terasa insaf sangat sebenarnya. Sama2 kita pertingkatkan
ketakwaan kepada Allah SWT untuk muhasabah diri kita supaya 
menjadi hamba Allah yang lebih baik dari sekarang. 

Friday, December 20, 2013

SELAMAT MENYAMBUT ULANGTAHUN KEPADA TUN DR. MAHATHIR MOHAMAD

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************
Seorang Pemimpin yang saya banggakan..
Sukar di cari ganti...Bapa Pemodenan Malaysia

BANYAKKAN BERSELAWAT DAN BERISTIGHFAR DI HARI JUMAAT YANG MULIA NI ....

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************





Thursday, December 19, 2013

GAMAT KERING PUN BOLEH DI PESAN MELALUI KAMI

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Kepada rakan2 yang ingin buat pesanan untuk ' Gamat
Kering ". Kami juga boleh sediakan.

Kos / 100g bergantung pada bentuk / saiz gamat kering tu
sendiri. Lagi besar saiz gamat , lagi mahal. Ada yang mencecah 
ratusan RM / kg.

Contoh gamat kering di bawah ( tanpa kos pos ) :

Gamat Kering : RM 55 / 100g ( tanpa kos pos )

















Anggaran untuk saiz seperti di atas ( gambar ) ,
gamat kering sebesar ibu jari kita, ada lebih kurang 
18 ~ 20 ekor gamat untuk berat 250g .

Antara khasiat Gamat Kering ialah :

1. Boleh di campur dalam makanan mahupun minuman
    untuk rawat / penyembuhan luka dalaman dan luaran
    badan. Sesuai untuk wanita lepas bersalin.
2. Bantu mempertingkatkan kesihatan diri dan tambah tenaga
    diri.

Jadi kepada rakan2 yang ingin dapatkan Gamat Kering ini
untuk tujuan rawatan / pemakanan secara tradisional,
boleh lah hubungi saya.

DOA SUPAYA DIRI DAN ANAK CUCU RAJIN BERSOLAT

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************


Wednesday, December 18, 2013

TUKARKAN DIALOG MODEN YANG BIASA KEPADA PAHALA

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Tuesday, December 17, 2013

WAKTU BAIK UNTUK BERDOA

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Monday, December 16, 2013

TANDA2 KIAMAT SUDAH HAMPIR..


Salji turun kat mesir? Mesir dilimpahi dengan salji? 
Bukan saja negara Arab di landa salji...negara asia 
Vietnam pun dah dilimpahi salji...

Subhanallah, Kuasa Allah siapa yang sangka, negara Mesir sebuah 
negara yang beriklim panas, kini dituruni salji buat kali pertama 
dalam 112 tahun. Begitu juga di negara Palestin, Syria dan Lubnan
dimana salji turun jugak di negara2 tersebut.

Hadis Abu Hurairah : Tidak akan berlaku kiamat sehinggakan 
tanah Arab menjadi subur dan dialiri dengan sungai2 . Bila dah 
salji nanti ais akan cair. Bila cair berlakunya sungai , dan sungai 
tu lah tanda kesuburan dan tanda kiamat sudah hampir.. 

Ya Allah , kau berikanlah kami masa untuk bertaubat kepadamu 
ya Allah . Amin 

PERINGATAN !! Sebahagian dari hari kiamat !! 
• Ayat Al quran akan hilang 
• Kaabah akan menjadi timbunan tanah 
• Sangkakala akan ditiup 2kali 
• Nabi Muhammad S.A.W telah bersabda : " barang siapa yang 
mengingatkan ini kepada orang lain , akan ku buatkan tempat 
di syurga baginya pada hari penghakiman kelak"


Salji di Palestine dan Mesir




Salji di Mesir

Gambar Salji Turun di Kaherah Mesir
Salji di Kaherah, Mesir

Kiamat Dah Dekat negara arab turun salji

Salji Turun Di Mesir Tanda2 Kiamat ke

Salji di Mesir 

























Mesir


Palestine
Gambar video Raja Jordan bantu rakyat tolak kereta terkandas dalam salji
Raja Jordan bantu tolak kereta yg terkandas

4 PERKARA JIKA DIPANDANG MENDAPAT PAHALA

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Sunday, December 15, 2013

ZIKIR RINGAN DI MULUT TAPI BERAT TIMBANGAN NYA DI AKHIRAT

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Friday, December 13, 2013

KEMANA MASA KITA DIHABISKAN SEHARI ?

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Thursday, December 12, 2013

KEPADA ALLAH SWT JUA LAH KITA MENGADU

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************



Bila Allah cepat makbulkan Doamu,
Maka DIA Menyayangimu, 
Bila DIA Lambat Makbulkan doamu, 
Maka DIA Ingin Mengujimu,
Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu, 
Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik Untukmu.
Oleh itu, Sentiasalah Bersangka Baik Pada ALLAH Dalam 
Apa Jua Keadaan Pun... 
Kerana Kasih sayang ALLAH Itu Mendahului KemurkaanNya.

Wednesday, December 11, 2013

HARI INI RABU 11.12.13 : TARIKH TAHUN MASIHI YANG CANTIK

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************
Tarikh tahun masihi yang cantik pada hari ini,
Rabu 11.12.13 bersamaan 8 Safar 1435H.

TAHNIAH kepada sesiapa pada hari ini yang :


Berkahwin ..sbb Allah telah berikan jodoh yang baik


Sambut ulangtahun kahwin..sbb Allah panjangkan jodoh


Meraikan hari jadi ..sbb Allah masih panjangkan usia


Selamat melahirkan anak...sbb Allah tambahkan zuriat


Berhijrah / berpindah...sbb Allah inginkan anda

menjadi lebih baik dari kelmarin 

Walau apapun sebabnya meraikan pada hari ini 11.12.13,

diharapkan semua akan pertingkatkan lagi ketakwaan
kepada ALLAH SWT sbb kepadaNya lah kita berserah dan 
kepadaNya lah kita akan dikembalikan nanti...

MOHON AMPUN BUAT DIRI SENDIRI DAN SELURUH KAUM ISLAM

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************







Tuesday, December 10, 2013

DOA PEMBUKA 12 PINTU KEBAIKAN


Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Monday, December 9, 2013

ANGOLA NEGARA PERTAMA HARAMKAN ISLAM.....

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka


***************************************************
Andai betul berita ini...Kerajaan Angola akan musnah sebagaimana 
mereka memusnahkan masjid . . . Insyaa Allah. 

Sejauh manakah usaha dakwah kita, apabila ada penentangan 
terhadap agama islam maka kita mula berasa marah serta resah 
gelisah. Pastikan kita adalah salah seorang dari pembela agama 
Allah SWT di muka bumi ini!. 

Lakukan lah apa sahaja usaha kebaikan di atas nama islam.









DOA UNTUK BEBAS DARI HUTANG DAN KESUSAHAN

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************

Pada suatu hari, Baginda s.a.w masuk ke masjid, 
kata Abu Sa’id al-Khudri, lalu baginda melihat seorang lelaki 
Ansar bernama Abu Umamah sedang termenung, pada wajahnya 
tergambar kedukaan. 

Kemudian baginda Rasul bertanya, “Apa yang engkau buat di sini 
pada waktu begini, wahai Abu Umamah?” Abu Umamah menjelaskan, 
“Aku sedang  bingung kerana terlalu banyak hutang, ya Rasulullah."

Lalu Rasulullah s.a.w bertanya, “Mahukah engkau aku ajarkan satu 
doa yang dapat melangsaikan hutang-hutangmu dan melenyapkan 
duka dan kesedihanmu?” Abu Umamah berkata, “Tentulah aku suka, 
ya Rasulullah!”


“Bacalah setiap pagi dan petang doa ini,” kata baginda Rasulullah. 

Bacaan doa yang dimaksudkan baginda tersebut ialah : 



maksudnya :

“Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu daripada 
kesusahan dan kesedihan, aku berlindung kepada-Mu daripada 
kelemahan dan kemalasan, aku berlindung kepada-Mu daripada 
(sifat) pengecut dan bakhil, dan aku berlindung kepada-Mu 
daripada beban hutang dan kezaliman manusia.” 
(Riwayat Abu Daud). 

Kemudian Abu Umamah berkata, “Doa tersebut aku amalkan 
dan akhirnya Allah s.w.t menyelesaikan hutang-hutangku, 
begitu juga kesusahanku.