BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Saturday, September 10, 2011

produk-ubat-kecantikan-tradisional.blogspot.com

Salam rakan2 blogger,

Bagaimana sambutan hari raya anda semua?
Saya harap semuanya masih meriah walau pun
sudah seminggu lebih kita berhari raya. 
Tetapi sedih juga mengenangkan kegagalan Ops
Sikap 24 pada hari raya tahun 2011 ini dengan
angka korban melebihi 280 nyawa. 

Rasa senangnya nyawa rakyat Malaysia melayang
begitu saja.  Saya ucapkan takziah kepada kesemua
keluarga mangsa.

Tapi apa2 pun hidup perlu diteruskan ye.

Disini saya ambil kesempatan untuk memperkenalkan

Berbanding dengan blog diari-alya2.blogspot.com ini
yang banyak berkongsi pelbagai tajuk mengenai 
khasiat produk tradisional antaranya Bedak Muntah 
Belut, Bedak Benang Sila serta Air gamat dan di selit
dengan tajuk-tajuk lain , blog terkini saya di
memperincikan satu-persatu produk tradisional yang saya
bantu pasarkan.

Jadi sudi-sudi lah melawat blog saya ini dan meneliti pelbagai
produk trandisional sedia ada dan sama2lah bantu memperkembangkan
produk tradisional kita ni dan elakkan produk-produk ini dari
tenggelam dek zaman moden ini .

Lawatilah produk-ubat-kecantikan-tradisional.blogspot.com/

Terima kasih
Alya


0 komen: