BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Tuesday, July 23, 2013

RAHSIA SURAH YASSIN AYAT KE 58

Surah Yassin ayat ke 58








Barang siapa yang membaca YAASIN sepenuhnya dan
pada ayat ke 58 surah tersebut 'SALAAMUN QAULAN MIN
RABBIN RAHIM' diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baik
( niatkan dalam hati semasa membaca nya ),In Shaa ALLAH
dengan izin Yang Allah SWT yang Maha Esa 
dan Maha Kuasa , semua hajat kita akan dikabulkan.

Niatkan dalam hati sebegini:

1) YA-ALLAH YA-RAHIM.

    Ampun kan lah Dosa2 Kedua IBU BAPA ku , 
    Dosa2 ku dan Dosa Keluargaku dan Dosa Sahabat2 ku
    dan Semua Dosa Saudara2 Islam ku.

 2) YA-ALLAH YA-RAHMAN.

    Kurniakan Aku - Isteri , Suami dan Anak2 dari
    Keturunan yang Soleh dan Solehah yang Mencintai ISLAM.

3) YA-ALLAH YA-RAZZAK

    Kurniakan aku Rezeki yang Berkat serta Kerja yang
    Baik dan berjaya diDunia dan Akhirat

4) YA-ALLAH YA-JABBAR

    Makbulkan Hajat Penghantar maklumat yang aku
    dapat ILMU ini.

5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR

    Jauhkan aku dari Sifat Khianat serta Munafiq dan
    Miskin Amalan.

6) YA-ALLAH YA-WADUUD

    Kurniakan aku dan seluruh Umat Muhammad SAW yang 
    Beriman dengan kesihatan Zahir Batin.

7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM

    Makbul kan lah semua Hajatku dan Redhai kan lah aku

    Aamiin Ya ALLAH.

Amalkan lah .
Semoga Bermunafaat untuk pengamalnya.
 

0 komen: