BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Monday, January 5, 2009

Ilham??

Ramai saudara mara dan kengkawan yg dah tahu mengenai novel saya, sering bertanya bagaimana saya dapat ilham menulis. Susah gak nak jawab. Sebab ilham ni datang dari banyak ceruk. Kadang kala ia datang ketika saya menonton tv, membaca majalah, atau pun dari kejadian yang berlaku di sekeliling saya.
Tapi untuk novel 'Memori Janji Kasih' saya dapat ilham ketika mendengar lagu Sahri AF1. Dicampur sikit dengan kisah2 yang saya baca dan saya selitkan sedikit unsur perubatan di dalamnya. Bukannya apa, at least buku saya tu taklah nampak kosong sangat isinya.



Macam itu lah bagaimana saya mula membina cerita rekaan saya. Mungkin ada sedikit persamaan cerita dengan penulis2 novel yang lain, itu biasalah. Sebab topik utama sesebuah cerita cinta tu tak boleh lari dengan halangan, perbezaan darjat, dan lain-lain unsur. Cuma yang membezakan cara penulis itu menyampaikan ideanya.

Saya berharap pembaca2 novel di sana tu dapat menerima kehadiran novel saya di persada penulisan ini. Jika nak kritik, boleh. Tapi jangan sampai ingin menjatuhkan semangat saya pulak hehe... Selamat membaca.....

0 komen: