BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Sunday, January 4, 2009

Ucapan Hari Jadi


Happy Birthday buat Alang dan Angah!!


Semalam genaplah usia Alang 13 tahun. Wah!! Dah remaja anak umi ni. Sekarang Alang takleh lai berperangai macam budak2. Kena control macho....(lol). Umi dan Abah sentiasa doakan agar Alang cemerlang dalam hidup di dunia dan di akhirat. Jadi anak yang soleh, tau...

Ini Alang.

Esok pulak ulang tahun Angah. Ha...dah 16 tahun. Apa?? Nak belajar bawak motor??!! Nooooo!!!! Jangan Angah, umi tak benarkan. Pergi sekolah naik basikal ataupun biar abah saja yang hantar.

Ini Angah.



Walaupun korang dah besar, dah remaja, tapi pada umi korang masih budak2. Biar semua berada dekat umi dan abah. Senang kami nak tengok dan control korang....haha....

Bulan ni banyak betul sedara mara dan kenalan yang sambut hari jadi. So untuk menjimatkan waktu dan duit (Hahaha...) saya tuliskan aje di sini.

Ayah Cik (1hb) dan anak perempuannya Nur Amalina (7hb) - Kami tak pernah lupa tarikh2 ni, cuma kadang2 segan nak sms pada Ayah Cik yang nampak tegas. Buat Amalina, u jauh kat paris, camne nak sms.

Adi (3hb) - adik ipar saya

Abang Ad (7hb) - abang ipar saya....

Nana (15hb) - adik sepupu saya yang comel....muahss

Joey (16hb) - adik sepupu gak. Handsome tapi dah ada anak dua. Nnt marah isterinya....

Safwan (17hb) - anak saudara saya yg tgh belajar kat Yogyakarta. Ambil medik... Wah! Pak nnt obati saya ya.... bagi free saja....

Amir (20hb) - anak saudara lagi. Masih sekolah rendah

Syakirin (23hb) - terror dalam tae kwan do ni. Jgn main2

dan tak lupa buat Eka Fahara (1hb) - rakan saya, ex jiran saya dan penulis yang sedang meningkat naik.... ada projek terbaru ke? Bila nak keluarkan novel terkini??




Happy Birthday to All


Those who mean
the most to us
Are never
out of mind.
And thoughts
of them
are always
Of the warm
and special
kind.

0 komen: