BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Tuesday, May 4, 2010

minta pandangan sahabat


Keluarga saya sedang hadapi satu masalah BESAR punya. Salah seorang (saya namakan dia (A) agar tak ada sesiapa yang tersinggung) dah lama tidak bertegur sapa dan cuba menjauhkan diri setiap kali kami nak berkumpul.

Hal ni berlaku dah lama. Rasa2 semenjak November 2009 sebelum kenduri kahwin anak sedara kami berlangsung. Kelmarin semasa berbual dalam fon, bila ditanya apa masalah sebenar, (A) memberitahu semua orang dah tahu apa yang dilakukan terhadap (A) dan mereka yang terlibat patut minta maaf kepada (A). Dia sebenarnya tak bagi tahu apa masalahnya secara terus terang dan suruh seakan2 mencari sendiri punca sebabnya.

Mungkin juga semasa kenduri dirancang, (A) adalah orang yang terakhir di kalangan adik beradik yang diberitahu mengenai tarikh kahwin tersebut walhal ketika itu (A) sudahpun book tiket untuk bercuti ke luar negara sebelum tarikh itu dan akan hanya kembali selepas kenduri. Adakah disebabkan masalah ini (A) kecil hati dan membawa diri?

Sebelum ini hubungan (A) dengan yang lain2 amat rapat. (A) sekarang ni semakin sensitif dengan isu2 yang membabitkan dirinya. Tapi saya tahu (A) masih sayangkan keluarganya,tapi dia tak tunjuk terang2.

Kalau boleh minta pandangan sahabat.

1 komen:

Nadiah Sidek said...

tak tahu nak bg pendpt mcm mana sbb tak jelas situasi sebenar. cuba face to face dgn (A), slow talk dgn dia & tanya dia betul2 knp dia menjauhkan diri dgn keluarga. lebih molek lg yg face to face dgn dia tu mmg betul2 rapat dgn dia sblm ni

sekadar pandangan..