BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Tuesday, October 12, 2010

JENIS-JENIS JERAWAT BOLEH DIRAWAT DENGAN RAWATAN BEDAK MUNTAH BELUT..

Ramai rakan2 baru dan lama bertanya kepada saya apa
jenis-jenis masaalah jerawat yang sesuai di rawat oleh
rawatan tradisional BEDAK MUNTAH BELUT ini.

Mereka2 ini sudi berkongsi dan bercerita dengan saya
masaalah2 dan jenis2 jerawat yang mereka hadapi.

Saya bersimpati diatas masaalah2 jerawat yang mereka
hadapi dan apa yang saya boleh bantu cuma memperkenalkan
rawatan tradisional ini ( dengan mengamal pakai bedak muntah belut )
untuk merawat dan seterusnya menyembuhkan masaalah2
jerawat ini.

Ada yang sudah sembuh dan ada yang dalam proses
untuk sembuh.

Saya tidak boleh kongsi secara khusus nama-nama rakan2 saya
ini dan rupa sebenar jerawat di muka mereka cuma apa yang
saya boleh buat ialah muat turun gambar jenis-jenis
jerawat yang sama atau hampir sama dengan masaalah2
jerawat yang rakan2 saya ini hadapi ( dengan ikhsan dari google )
supaya dapat di lihat oleh semua rakan2 blogger.

Andai anda mempunyai masaalah2 jenis jerawat seperti
ini , JANGAN MALU UNTUK MENCUBA rawatan
tradisional bedak muntah belut ini , apa2 pun kita
berusaha insyallah akan sembuh masaalah jerawat
dengan izin Allah s.w.t.

Sebenarnya ramai yang tidak tahu akan kewujudan
BEDAK MUNTAH BELUT ini dan kalau tahu pun,
dimana nak cari.


Saya bersyukur sudah bertahun2 ibu saya
mengamal pakai BEDAK MUNTAH BELUT ini
untuk rawatan kulit muka serta badan dan seterusnya ibu
saya perturunkan khasiatnya kepada saya dan juga kepada
ahli keluarga saya. Saya pula seterusnya kongsi khasiatnya
pula dengan rakan2 saya yang baru dan lama.


Sila lihat dibawah jenis-jenis jerawat yang boleh
dirawat dengan rawatan tradisional BEDAK MUNTAH BELUT
ini:





0 komen: