BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Thursday, August 12, 2010

Bedak Muntah Belut










Bedak Muntah Belut

Anak saya yang kecil kena ruamlah pulak. Habis badannya merah2. Kesian pulak tengok dia. Bukan tak mahu pakai lotion, tapi tau2 jelah. Lotion ni banyak bahan kimia, risaulah pulak kalau jadi lebih teruk.

Anak remaja saya pulak terkena penyakit remaja. JERAWAT. Saya dah suruh pakai bedak ni tapi malu. Maklumlah anak lelaki. Saya paksa juga, ha esok dah kecutpun jerawatnya. Senyum panjang dia..

Bila tengok muka adik saya telah mulai putih sejak gunakan produk putih ni, hati saya turut nak ikut. Maklumlah orang perempuan ni kalau boleh nak putih. Tapi bila adik perempuan nombor 2 guna, habis mukanya tumbuh jerawat. Takutlah pulak.
Sejak tengok model Nik Marini pakai bedak muntah belut sebelum tidur untuk menjaga kulit mukanya, saya pun dah mula amalkannya. Harap2 bila raya nanti wajah saya lebih halus dan putih.

Jangan pandang sebelah mata dengan produk lama2 ni. Terlalu asyik membeli produk berjenama tapi hasilnya belum tentu baik kulit kita. Bedak muntah belut ni elok dicampurkan dengan sedikit air gamat (air gamat pun saya boleh dapatkan. Yang ni mmg tak berbau) untuk lebih memuaskan.

Oleh kerana bedak ni memang berkesan sebab itulah saya kongsikan dengan sahabat2 semua. Jadi kalau sahabat2 nak bedak ni boleh hubungi saya. Tak mahal pun....

13 komen:

vivalavida said...

salam alya.. saya nak beli bedak muntah belut.... email kepada saya ok info nya.. ekamkl@yahoo.com

adib said...

salam,saya berminat nak beli bedak muntah belut dan air gamat. tolong emel saya di nadia_roslan89@yahoo.com

Unknown said...

dayang,
sila lihat email. Saya dah hantar info jualan bedak muntah belut .

diaryhatiku said...

salam.. saya juga ingin dapatkan bedak muntah belut. kalau blh nk jadi dealer di KL.. mohon email ke shafinah82@gmail.com. TQ

Cikgu Dahlia said...

tlg emel detail ke emel saya..
dahliajournal@yahoo.com
kalo betul menjadi, saya akan tolong promote :)

azzura said...

berminat dgn bedak muntah belut ni...blh xemail pd sy are_zura1510@Yahoo.com

Amri Abd Rani said...

Salam...
berminat...harap dpt email kat Pakwi...
amrirani@gmail.com

Unknown said...

salam...

saya berminat dengan bedak ni.tolong email info hafzanborhan@gmail.com

Jieda said...

Salam..saya pun berminat produk ni.Boleh emailkan harga bendak dan air gamat ke jieda_79@yahoo.com

ila fadila said...
This comment has been removed by the author.
ila fadila said...

salam...sy berminat nk beli bedak sejuk niy..tlg emel kn sy hrga bedak sejuk ini..ad x mne2 kdai yg jual bedak sejuk niy?trimas... :)
niy emel sy eyla_fadilla@yahoo.com

Unknown said...

salam.. cane nk order ni? email kt sy bole? nurien.nurul@gmail.com

CiK aDam said...

salam kak alya... bedak sejuk ni asal dari mana? nak info lebih boleh ke emel g sueada90@yahoo.com.. kami berminat nak membeli.. hehe..makaseh kak...