BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Wednesday, December 3, 2008

Dah update Blog!!

Agak lama saya tak update blog ni. Minta maaflah kepada sesiapa yang mengunjungi blog dengan harapan untuk membaca post terkini.
Saya baru habis mengemas setelah berpindah dari Penang balik ke kampung halaman. Penat juga berpindah randah. Saya respek orang-orang Badwi yang sering berpindah randah tu.
Ada banyak cerita yang tertangguh ni. Maklumlah sejak pindah ni banyak na kerja yang perlu dibuat dahulu.
Oleh kerana rumah pusaka tinggalan arwah bapa mertua saya ni sudah tidak didiami orang semenjak setahun yang lepas, maka banyaklah pembaikan yang perlu dibuat. Wiring kena check, sebab bila tersilap tekan suis lampu saja, satu rumah akan bergelap.
Lepas tu, walaupun sudah dua minggu pindah, connection internet masih belum berjalan dengan lancar. Waktu siang, oklah. Boleh digunakan. Tapi bila malam saja, dah tak boleh connect. Geram betul saya... Siang tak leh guna computer sebab anak-anak dah conquer. Bila malam internet pulak buat hal. Tapi hari ni saya bagi warning kat anak-anak. Umi nak buat kerja dulu. lepas tu bolehlah korang main.

Pada 19 Oktober yang lalu, anak keempat saya sudahlah tamat belajar di tadikanya. Seperti biasa, pihak sekolah mengadakan konsert sekolah. Anak saya masuk acara tarian. Joget Melayu.... (lol) Tapi sebelum tu, diadakan acara pemberian pingat bagi pelajar-pelajar yang cemerlang.

Anak umi dah graduate!!



Ini hadiah yang terimanya. Jadilah.. ada juga kenangan.. hu hu



Tengah menari joget!!



Ha.. itu cerita bulan Oktober.
Sehari sebelum pindah, Cik Eka dan Cik Ebby datang menjemput saya. Dah diceritakan pun oleh mereka dalam blog masing2. Saya berterima kasihlah kepada Eka yang merancang semua ni. Cun gak si Ebby tu. Saya macam selalu tak banyak bercakap, tetapi lebih banyak mendengar. Lagipun saya mana ada pengalaman tentang dunia penulisan ni.
Dari apa yang saya dengar, agak menyeramkan juga bidang penulisan ni. Saya ingat saya tak perlulah bersemuka dengan bakal pembaca novel saya. Rupanya tidak. Saya perlu berhadapan bukan sahaja dengan pembaca malah pengkritik buku juga....Semoga semangat saya tetap kuat menghadapi cubaan dan dugaan dunia buku ini... amin....

0 komen: