BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Tuesday, November 27, 2012

BISNES KAD NURALYA ENTERPRISE DAN PERNIAGAAN KRAFTANGAN MENGAIT BENANG

 
Pejam celik...Pejam celik...dah hampir 4 tahun
saya jalankan perniagaan "Nuralya Enterprise"
menumpukan perniagaan produk2 rawatan
tradisional antaranya :

1. Bedak muntah belut
2. Bedak benang sila putih
3. Bedak benang sila ungu
4. Bedak benang sila harum + span
5. Bedak benang sila penawar
6. Bedak sejuk beras putih
7. Bedak sejuk alor vera
8. Air gamat
9. Minyak gamat ...dll

Tapi selama perjalanan perniagaan ni, dok tangguh2 
nak buat bisnes kad. Tak buat2....Rugi kan....masa tu
berjalan dan tak tunggu kita !!

Bila dah ada bisnes sendiri atau kerja dengan sapa2
pun, kena la ada bisnes kad untuk membantu promosikan
diri kita , syarikat kita bekerja serta perniagaan kita sendiri
tu ( jika ada ) .

Ni dia...akhirnya siap juga....bisnes kad syarikat saya.















Diharapkan rakan2 blogger akan sentiasa membantu
perjalanan perniagaan saya ni dan silakan menegur
jika ada sebarang kesilapan yang tidak di sengajakan.

PERNIAGAAN BARU....

Saya juga dalam perancangan untuk memulakan satu
perniagaan baru .....memandangkan hobi saya minat dalam
kraftangan mengait benang.

Sample nya ditunjukkan di bawah ....COVER UNTUK TABLET...
baru je siap cuma perlu touch up sikit2 untuk lebih kemas.

Insyallah saya akan mulakan perniagaan " kraftangan mengait
benang " ni dalam bulan Disember 2012 ni, semuanya cara online
juga....saya akan update nanti.



 

 
 
 

0 komen: