BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Friday, January 3, 2014

9 MIMPI NABI MUHAMMAD SAW

Dapatkan macam2 bedak sejuk disini.

Bedak sejuk muntah belut
Bedak sejuk benang sila ( putih dan ungu )
Bedak sejuk penawar sila
Bedak sejuk beras titik ( + pewangi halal / air surah yassin )
Bedak sejuk aloe vera titik
Bedak Arab
Bedak Tanaka

***************************************************


Daripada Abdul Rahman Bin Samurah RA berkata, Nabi Muhammad SAW bersabda: “Sesungguhnya aku telah mengalami mimpi-mimpi yang menakjubkan pada malam aku sebelum di Israqkan……..” 

1-Aku telah melihat seorang dari umatku telah di datangi oleh 
malaikatul maut dengan keadaan yg amat mengerunkan untuk 
mengambil nyawanya,maka malaikat itu terhalang perbuatannya 
itu disebabkan oleh KETAATAN DAN KEPATUHANNYA KEPADA KEDUA IBUBAPANYA. 

2-Aku melihat seorang dari umatku telah disediakan azab kubur 
yang amat menyiksakan, diselamatkan oleh berkat WUDUKNYA 
YANG SEMPURNA. 

3-Aku melihat seorang dari umatku sedang dikerumuni oleh 
syaitan-syaitan dan iblis-iblis lakhnatullah, maka ia diselamatkan 
dengan berkat ZIKIRNYA YANG TULUS IKHLAS kepada Allah. 

4-Aku melihat bagaimana umatku diseret dengan rantai yang 
diperbuat daripada api neraka jahanam yang dimasukkan dari 
mulut dan dikeluarkan rantai tersebut ke duburnya oleh malaikat 
Ahzab,tetapi SOLATNYA YANG KHUSUK DAN TIDAK MENUNJUK-NUNJUK 
telah melepaskannya dari seksaan itu. 

5-Aku melihat umatku ditimpa dahaga yang amat berat, setiap kali 
dia mendatangi satu telaga di halang dari meminumnya,ketika itu 
datanglah pahala PUASANYA YANG IKHLAS KEPADA ALLAH SWT 
memberi minum hingga ia merasa puas. 

6-Aku melihat umatku cuba untuk mendekati kumpulan para nabi 
yang sedang duduk berkumpulan-kumpulan, setiap kali dia datang 
dia akan diusir, maka dengan MANDI JUNUB DENGAN RUKUN 
YANG SEMPURNANYA membolehkan dia menyertai kumpulan para 
nabi dan duduk di sebelahku. 

7-Aku melihat seorang dari umatku berada di dalam keadan gelap 
gelita di sekelilingnya, sedangkan dia sendiri di dalam keadaan 
binggung, maka datanglah pahala HAJI DAN UMRAHNYA YANG 
IKHLAS KEPADA ALLAH SWT lalu mengeluarkannya dari kegelapan 
kepada tempat yang terang-benderang. 

8-Aku melihat umatku cuba berbicara dengan golongan orang mukmin 
tetapi mereka tidak pun membalas bicaranya,maka menjelmalah 
SIFAT SILATURRAHIMNYA DAN TIDAK SUKA BERMUSUH-MUSUHAN 
SESAMA UMATKU lalu menyeru kepada mereka agar menyambut 
bicaranya,lalu berbicara mereka dengannya. 

9-Aku melihat umatku sedang menepis-nepis percikan api ke mukanya, 
maka segeralah menjelma pahala SEDEKAHNYA YANG IKHLAS KERANA 
ALLAH SWT lalu terbentenglah muka dan kepalanya dari bahaya api 
tersebut. 

Sabda Rasulullah SAW yang mulia, “sampaikanlah pesananku kepada 
umatku yang lain walaupun dengan sepotong ayat”

0 komen: