BOLEH PESAN BEDAK2 SEJUK BERAS TITIK , BEDAK2 SEJUK MUNTAH BELUT , BEDAK SEJUK BENANG SILA DISINI - CARA BORONG PUN BOLEH...BELI SIKIT2 PUN OK. BOLEH JUGA BUAT PESANAN AIR GAMAT, BEDAK PENAWAR, BAM ,MINYAK GAMAT, MINYAK URUT PANAS,...

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

HADIAHKAN AL FATIHAH PADA IBUBAPAMU SETIAP PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

BANYAKKAN BERSELAWAT KEPADA NABI SAW PADA PAGI DAN PETANG

Tima kasih sudi jadi sahabat :D

Thursday, January 16, 2014

NASIHAT KUBUR..

Kepada rakan2 yang mencari BEDAK2 SEJUK..Sini macam2 ADA...

Bedak sejuk muntah belut
Bedak benang sila biasa
Bedak benang sila harum serta span
Bedak sejuk beras titik biasa + pewangi halal + air surah yassin
Bedak sejuk beras titik + AIR GAMAT + air surah yassin
Bedak sejuk beras titik + pati ALOE VERA + air surah yassin
Bedak sejuk penawar benang sila
Bedak Tanaka
Bedak Arab

Nak tempah sikit2 boleh ...tempah banyak2 pun ok.
Insyallah boleh disediakan.

*****************************************************




Nasihat Kubur: 

1). Aku adalah tempat yg paling gelap di antara yg gelap, 
maka terangilah .. aku dengan TAHAJUD 
2). Aku adalah tempat paling sempit, maka luaskanlah aku 
dengan ber SILATURAHIM . .. 
3). Aku adalah tempat yang paling sepi maka ramaikanlah aku 
dengan banyak membaca AL-QUR'AN. 
4). Aku adalah tempatnya binatang2 yang menjijikan maka 
racunilah ia dengan Amal SEDEKAH, 
5). Aku yg menyepitmu hingga hancur bilamana tidak Solat, 
bebaskan sempitan itu dengan SOLAT 
6). Aku adalah tempat utk merendammu dg cairan yg sangat 
amat sakit,bebaskan rendaman itu dgn PUASA.. 
7). Aku adalah Munkar & Nakir bertanya, maka Persiapkanlah 
jawapanmu dengan banyak mengucapkan Kalimah "LAILAHAILALLAH" 

Kirim ini semampumu dan seikhlasmu kepada sesama Muslim, 
sampaikanlah walau hanya pada 1 org..Ketika anda ingin menyebarkan .. 
ini, lagi2 syaitan pun mencegahnya. Syaitan berbisik; "SUdahlaaaaaah 
tak payah di SEBARKAN, tak penting pun, BUANG MASA saja, tak 
mungkin akan di baca "... Sekecil apapun amal ibadah, Allah SWT menghargainya puluhan kali ganda .. InsyaAllah..


0 komen: